سلام...خوش اومدین.....
 
هم شاگردی
کلاس403
 
 
دو شنبه 4 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : شیدا

سلام دوستان ....

به وبلاگ خودتون خوش اومدین....

این وبلاگ قبلا مال من بود اما الان میخوام تبدیلش کنم به وبلاگ گروهی کلاس....

هر کسی که تمایل داره که جزو نویسندگان باشه بهم خبر بده(یا توی قسمت نظر دهی یا به صورت حضوری یا با اسمس!!!)

بعد من براش کد تعریف میکنم که بتونه توی وبلاگ مطلب بنویسه....

بعدش دیگه اینجا مال کلاس ماست.........

دوستون دارم....

منتظرم



نظرات شما عزیزان:

چنگ
ساعت19:49---21 آذر 1393
سلام
خداقوت
آدرس وبم رو تغییر دادم، قالبشو تغییر دادم ومطالبشم دارم تغییر میدم درکل خود وبمو تغییر دادم!!
آدرس جدیدمو تو لینکت درست کن بی زحمت..


سید
ساعت20:16---11 آذر 1393
درود
خداقوت
سری بزن به من، شاید به دردت بخوره..
آماده تبادل لینک هم هستم..


سیما
ساعت16:21---3 فروردين 1392
یه جور کسب در امد کلیکی هست که معتبر ترینشه یعنی بیا ضرر نداره منم خودم اول باورم نمیشدhttp://asemanbux.com/index.php?ref=rahemis2

atieh
ساعت21:44---3 خرداد 1391
salam sheida jon kelas ghandy??
پاسخ:علیک سلام.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


امیدوارم از اینجا خوشتون بیاد..........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هم شاگردی و آدرس hamshagerdi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 5775
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1